سفارش تبلیغ
صبا ویژن

























پاتوق فرزانگان

"این همه جوان بیکار در مملکت خودمان داریم، پولمان اضافه آمده که خرج فلسطین و سوریه و لبنان می کنیم؟ چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است..."

حتما شما هم این مدل حرف ها را شنیده اید و اصلا شاید برای خود شما هم سوال باشد. مبحث کاملا روشن است که هدف آمریکا  و اسرائیل از اتفاقاتی که در سوریه به راه انداختند از بین بردن نظام سوریه به عنوان کشور حامی فلسطین، ایران و حزب الله می باشد. که اگر محور مقاومت در سوریه و حزب الله لبنان شکسته شود، بعید نیست صحنه هایی که از حمص و حلب و دمشق می بینی فردا روزی در تهران و شیراز و ... ببینی.

بودجه وزارت دفاع از بودجه وزارت کار و رفاه و ... مجزاست. وزارت دفاع وظیفه دارد که امنیت کشور را در مرزها تامین کند و دفاع از سوریه، فلسطین و ... عقب دادن این مرزها و دفاع از آن هاست.

چرا بودجه های میلیاردی کشور که صرف فوتبال می شود و حیف و میل کردن بیت المال توسط برخی افراد اعتراضی را به دنبال ندارد؟

اصلا مگر مکتب ما مکتب حضرت زهرا(س) نیست که اول برای همسایه اش دعا می کرد بعد برای خودش؛ مگر مکتب ما مکتب پیاممبر (ص) نیست که فرمودند " اگر صدای ناله مسلمانی که از تو طلب کمک می کرد را شنیدی و یاری اش نکردی از ما نیستی."

خب البته حق  هم داری. مگر صدا و سیما چقدر ترس خواهران سوری تو از حقوق بگیران کثیف عربستان و شیعه کشی خان العسل را به تو نشان داد که بدانی کمی دورتر از کشور آرام تو چه خبر است؟ رسانه های ما حتی شک دارند که شهدای دفاع از حریم حضرت زینب (س) را "شهید" بنامند و شاید تقیه می کنند که به آن ها کشته می گویند.

مکتب ما مکتب امام روح الله است که فرمود: "من به صراحت اعلام می کنم که جمهوری اسلامی ایران با تمتم وجود برای احیای هویت اسلامی مسلمانان در سراسر جهان سرمایه گذاری می کند." 


نوشته شده در شنبه 92/5/12ساعت 5:45 عصر توسط قلاش| نظرات ( ) |