سفارش تبلیغ
صبا ویژن

























پاتوق فرزانگان

لطفا حوصله به خرج داده و این روایت دردناک و... رو مطالعه بفرمایید.

بیوگرافی:

شهید شیخ حسن شحاتة از رهبران اصلی شیعیان مصر (و به تعبیر برخی رسانه ها، اصلی ترین رهبر شیعیان اثنی عشری مصر) محسوب می شده است که در خانواده ای از اهل سنت متولد شد و بعدها با پی گرفتن مطالعات بی طرفانه، مستبصر شده و در سال 1996 اعلام تشیع کرد[قبل از اونم ارادت خاصی به 5تن داشتن] و دو بار در زمان رئیس جمهور مخلوع مصر، محمد حسنی مبارک به زندان افتاد. خود شهید شحاتة در یک سخنرانی، دلیل حقیقی دستگیری اش را تنها اعلام ولایت امیرالمؤمنین(ع) و برائت از دشمنان اهل بیت اعلام کرده بود. شهید شحاتة همچنین از طرف حکومت مصر، ممنوع الخروج شده بود.

مقدمه:

یه هفته قبل از این جریان کنفرانسی تو مصر با حضور علمایی از همه جای جهان و بزرگان تکفیری برگزای شد که حاصلش شد فتوای جهاد بر علیه سوریه(در نتیجه بر علیه حزب الله!).این دیگه شاخ ِ عربده های تکفیری علیه شیعیان بود که نتیجه ش شد:

شیخ حسن شحاتة، از علما و رهبران اصلی شیعیان مصر،به همراه سه نفر از یارانش به طرز فجیعی به شهادت رسید.

 

حسن شحاته

گزارشی از نحوه ی شهادت شیخ شحاتة:

«طبق گزارش های واصله، از حدود دو هفته پیش، در روستای «ابومسلم» در منطقه ی «ابوالنمرس» در استان «الجیزة» (در حدود 30 کیلومتری جنوب قاهره) تبلیغات گسترده علیه شیعیانشدت گرفتهاست چنانکه  با کافر و نجس خواندن آنان، اهالی روستا به کشتن آنان ترغیب می شده اند. تا آنکه دیروز شیخ حسن شحاتة در منزل یکی از اهالی روستا حاضر شده و به همراه جمعی دیگر از شیعیان روستا مشغول جشن و شادمانی میلاد امام عصر (عجل الله فرجه) می شوند. 
به گزارش فرانس پرس، یکی از شاهدان عینی به نام یاسر یحیی می گوید: «وقتی اهالی روستا از حضور شیخ حسن شحاتة در روستا مطلع شدند، از صاحب منزل خواستند که او را به آنها تحویل دهد ولی صاحب منزل نپذیرفت و آنها هم شروع کردند به حمله به منزل.» در این حمله از کوکتل مولوتف استفاده شده و تلاش برای آتش زدن منزل در جریان بوده است.
یاسر یحیی ادامه می دهد: «اهالی پتک و کلنگ های بزرگی آوردند و بخشی از دیوار منزل را خراب کردند و شیعیان حاضر در منزل را خارج کردند و شروع به کتک زدن آنها در میدان روستا کردند و آنقدر آنها را زدند تا کشته شدند.» بعد از کشته شدن هم پیکرهای شهدا بر روی زمین کشیده اند.
یکی دیگر از شاهدان هم می گوید: «تلاش کردم نجاتشان دهم ولی اهالی مصمم بودند که بکشندشان.»
به گزارش پایگاه المنار، اهالی حین زدن و شکنجه ی این شیعیان، شعار های «الله اکبر» و «شیعیان کافرند» و «کافر، کافر» سر می دادند. 
در این حادثه ی درد آور، شیخ حسن شحاتة (66 ساله) برادرش محمد شحاتة (35 ساله) و شحاتة شحاتة (55 ساله) و عبدالقادر حسنین عمر (45 ساله) به شهادت رسیده اند و تعداد نامشخصی از شیعیان هم زخمی شده اند.»
پ.ن:
شیعیان کافرند!
شیعیان کافرند!
شیعیان کافرند!
شیعیان کافرند!
شیعیان کافرند!
شیعیان کافرند!
شیعیان کافرند!
شیعیان کافرند!
شیعیان
کافر
اند
!

وظیفه ما این وسط چیه؟
س
ک
و
ت
؟
؟
؟

نمیدونم چه باید کرد،فقط میدونم...

سکوت ما خیانت است به اسلام
.
.

.

.

.

وظیفه ما شیعیان چیه؟



نوشته شده در یکشنبه 92/4/23ساعت 1:36 عصر توسط قلاش| نظرات ( ) |