سفارش تبلیغ
صبا ویژن

























پاتوق فرزانگان

و برادر عادیان را به یاد آور ، آنگاه که قوم خویش را در ریگستان بیم داد -در حالی که پیش از او و پس از او نیز قطعا هشدار دهندگانی گذشته بودند- که : "جز خدا را نپرستید ؛ واقعا من بر شما از عذاب روزی هولناک می ترسم."

گفتند: "آیا آمده ای که ما را از خدایان مان برگردانی؟ پس اگر راست می گویی ، آنچه به ما وعده می دهی بر سرمان بیاور."

گفت: "آگاهی فقط نزد خداست ، و آنچه را بدان فرستاده شده ام به شما می رسانم ، ولی من شما را گروهی می بینم که در جهل اصرار می ورزید."

پس چون آن [عذاب] را [به صورت] ابری روی آورنده به سوی وادی های خود دیدند ، گفتند: "این ابری است که بارش دهنده ماست." [هود گفت: "نه،] بلکه همان چیزی است که به شتاب خواستارش بودید: بادی است که در آن عذابی [پر درد] نهفته است.

همه چیز را به دستور پروردگارش بنیان کن می کند." پس چنان شدند که سرهاشان دیده نمی شد. این چنین گروه بدکاران را سزا می دهیم.

و به راستی در چیزهایی به آنان امکانات داده بودیم که به شما در آن ها [چنان] امکاناتی نداده ایم، و برای آنان گوش و دیده ها و دل هایی [نیرومند تر از شما] قرار داده بودیم، و[لی] چون به نشانه های خدا انکار ورزیدند [نه] گوششان و نه دیدگان شان و نه دل هایشان ، به هیچ وجه به دردشان نخورد ، و آنچه ریشخندش می کردند به سرشان آمد.

احقاف،21تا26

پیامبراکرم(ص):

خدا رحمت کند بندهآسان گیر را که هنگام فروش ، خرید ، پرداخت و دریافت آسان گیری می کند.

 

پ.ن:هربارکه این داستان رو می خونم،یه پیام جدید برام داره...


نوشته شده در یکشنبه 92/4/30ساعت 8:0 صبح توسط قلاش| نظرات ( ) |